joi, 25 noiembrie 2010

Despre cursuri

Poate ar trebui mai întâi să clarific niște termeni:

Aici, ceea ce noi numim cursuri se numesc module, iar specializarea se numește curs. 

Deci în cazul meu studiez cursul de Informatică și am 5 module (sau materii) pe care trebuie să le promovez, echivalentul a 100 de credite, plus încă un modul care este proiectul de sfârșit de an și valorează 20 de credite.

Anul este împărțit în 3 semestre (în engleză term), primul se termină cu vacanța de Crăciun, al 2-lea de Paște și ultimul o dată cu sfârșitul anului, în cazul meu pe 10 iunie 2011.

Fiecare modul are alocate 2 ore pe săptămână, deci în total sunt DOAR 10 ore pentru toată săptămâna. Nu este mult și este chiar și mai puțin de atât pentru că la unele module nu predau decât o oră iar cealaltă e rezervată pentru studiu în grup.

La toate modulele avem câte o prezentare în Power Point în care profesorul expune câteva idei și depinde de tine să studiezi mai departe. Dacă nu înțelegi e important să întrebi ca să-ți clarifici ideea. Eventual poți să planifici o întâlnire de câteva minute în timpul săptămânii. Explicațiile sunt destul de succinte și cam trebuie să fi precis în ceea ce nu ai înțeles.

Toate prezentările sunt disponibile și pe siteul universității în caz ca vrei să le revezi sau dacă ai lipsit.

Prezența e obligatorie la toate modulele. De fiecare dată trebuie să ne semnăm pe o hârtie.

Într-adevăr se pare că facultatea nu ocupă foarte mult timp, dar se pune foarte mult accentul pe lucru individual. Dacă vrei să promovezi e foarte simplu, dar să obții peste 70% e destul de greu (cel puțin așa am auzit, eu nu am încă o experiență personală).

Pentru fiecare modul trebuie să studiezi măcar 4 ore pe săptămână! La fiecare modul am câte un proiect la care trebuie să lucrez.

Nota este formată, în unele cazuri, din 100% teme și proiecte din timpul anului, iar la altele variază între 30% și 70%, dar tot timpul e câte ceva de făcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu